torsdag 23. april 2009

jaddaa =p

Yes! Gikk litt over denne gangen og, hva? hehe =p
Very vell... Har vært i Las Palmas å shoppa =D Der kom noen gaver fram pluss to topper til meg fra H&M =D Og veske som rommer en god del ;) Jeg fornyer min stil, folkens! ...Prøver værtfall.. Får nå se hvor lenge det varer at jeg klarer å gå med den =P Klarer jeg det ikke blir det nå brukt som strandbag tenker jeg (A)







Disse to bildene til venstre her er en oversikt over Senteret Valle Marina - som forøvrig uttales Vaje Marina pga dobbel L blir J i spansk ;)
Bilde 1 er leilighetene og bilde 2 er framsiden på en måte. Til høyre i bilde2 er inngangen og resepsjonen. Viss du ser takene på den bakre rekka i bilde1, leilighet nr3 fra venstre er der jeg sitter å skriver nå, bare i underleiligheten - og har bodd nå i 3uker.
Så slik er det :P
Var på Katamarantur i dag igjen! Klarte selvfølgelig å sovne i sola (A), men ble bare litt brent under mellom puppene.... menmen... Bare det ikke blir blemmer igjen skal jeg være fornøyd ;)

Så har vi fått russeknutene tilgjengelig =D Så der har blitt litt planlegging om hvilke jeg vil ta, hvilke jeg kunne tenke meg å ta og selfølgelig/ofc de jeg IKKE vil ta ;)

I morgen - torsdag 23 - får vi Chorros, eller noe slikt, på skolen =D Det er da en slik mat som spanjolene pleier å ha til frokost hver dag =O Det består av frityrstekte ringer på en måte laget for det meste av mel + vann å litt annet, så dyppes det i smelta sjokolade når der er ferdig stekt! Det er godt! Men jeg blir mer kvalm enn mett av de, hehe =p
Så er det da ned på stranda en siste gang, før vi skal ta hjemreisa til fredag =D Blir kansje litt stress å drit å sitte på fly i over 5timer, men skal bli godt å komme hjem =)

Viss det skjer noe spess disse siste dagene kommer det vel på fredagskvelden eller på lørdagen - om hvordan torsdagen og reisa har vært ;)

snakkes =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar