fredag 1. mai 2009

Meg og Fisk?

Passer det sammen? Klarer jeg å ha fisk i akvarie? Gullie døde i dag... Sto opp å der prøvde den å svømme rundt med buken opp =/ Hadde ikke Daniel vært der, hadde jeg ikke visst hva jeg skulle gjøre. Det jeg måtte gjøre var å koke vann å helle det i en bolle/kopp der Gullie lå i... Vil ikke anbefale å se mye om du skal gjøre det. Kan si hva som skjer: Den dør å øya detter ut... Har du galgenhumor kan det være litt morsomt se for seg, men for meg var det ikke noe gøy der å da =(
Det var den fineste å søteste fisken i akvariet! It was my favorite <3 Må se om jeg kan få en Gullie til =p
Svarten lever enda da! Etter jeg satte opp tempraturen til 29-30gr har den blitt veldig livlig =p Hvitprikke-syken har blitt bedre og =) Tror jeg vil stole mer på Tropehagen Zoo på Amfi og dyrebutikken på Stoa enn på dyrebutikken på Myrene. Hvitprikkesyken ble ikke betydelig bedere ved medisinen derfra etter en dag slik som ved den jeg fikk på Tropehagen Zoo! Men fortsatt min mening ;)

Får se å kjøpe en lekekammerat til Svarten snart. Viss den å dør, tror jeg at jeg bare klarer å holde bunnfisker, snegler og maller! Hehe =p

Ellers er det 1May! GRATTIS FOLKENS! =D Ha en fin feiring og håper dere feira fint å rolig natt til i dag! hehe ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar