fredag 10. april 2009

Ikke så bra likavel, kansje xD

Ja... I går, torsdag 9, klarte jeg å bli skikkelig solbrent på føttene... hehe =p Syns nesten det har blitt litt komisk nå.. Galgenhumor, neeeidaa! hehe =p
I dag skulle jeg vært på marked i Mogan, men det kan jeg ikke pga jeg bare kan gå halvveis på ene foten som er mest solbrent =( Jeg som ville så mye dit for å få unnagjort gavehandlingene osv nå i begynnelsen... Det var litt gøy i går da! Jeg ble bært til legen av de to guttene som er på gruppa her =D Det var snilt av de =)
Ja, Kristoffer fra Bergen blir 20 i dag! Det ble feiret med bursdagssang på senga! hehe =P Vi vekket han litt over 8 i dag og sang for han. Så der kom ledernes universalkort til nytte ;)
Jeg må ut å sole meg, jeg... Har ikke mye lyst. Sola går bak en sky hele tiden og det blåser. Føler det blir kaldt å ligge der i sola da, men men.... får vel stikke opp på taket, der er sikkert mer sol enn her på verandaen - når sola kommer fram da =p
Kansje jeg sovner i sola i dag å? =O Jeg klarte å såvne i sola på stranda i går (A) xD Jeg hørte at noen sa noe, så kikket jeg opp - følte jeg - litt senere og da var alle rundt meg blaute! Da hadde de tatt en dukkert i sjøen, å den var ikke kort! hehe (A) Da hadde jeg sovet i kansje 10-15min xD
Jeg våknet før det ble for ille å sove i sola da ;) Kan være farlig å sovne i sola, sjønner du! En må smøre seg regelmessig. over ALT altså... Det vet jeg godt nå... smøre myyye på rista/fotryggen og! Can you primiss me?
takk på forhånd =)
I morra er det Katamarantur!! =D Håper jeg kan gå litt mer da, for den vil jeg på!!! Er bare et kansje at vi kan komme på den en gang til mens vi er her...

Haha... Hørte sirener igjen her nå =p Jeg skulle ha begynt å telle hvor mange ganger jeg hørte de i går! Det vakke få, for å si det slik ;p

Nei nå får jeg komme meg ut på take.... :S Gleder meg ikke akkuratt! hehe =p
Skal prøve å komme med innlegg sånn annenhver eller hver tredje dag, så får dere oppdatering ;) Men om jeg holder det finner dere fort ut av! hehe ;p

Hørs =P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar