torsdag 9. april 2009

Dårlig start = Bedre reise?

Vell... Ferien begynte ikke så bra, men det har nå blitt bedre =)
Har blitt litt solbrent her nede. Det er ikke bare bare å huske å smøre seg til de rette tider, det skal jeg love deg! Tiden flyr avsted =O Har fått et sånt skjema som sier at jeg skal ligge så og så mange minutter uten solkrem i det hele tatt på kroppen. Er kommen opp i 30min nå, men jeg klarer ikke la vær å smøre meg på skuldrene, i fjeset og på brystkassa (A)
Men det er digg å være her da =) Vi på ungdomsgruppa får alt gratis hos helsesøster og legen =D Kan bare gå dit, så får vi kremer og olje og salver! hehe =P Fikk mandelolje i går der oppe, så den skal jeg nok bruke på resten av huden og etterhvert. Kansje jeg blir litt fortere brun da og? =O DIGG =D
Off.. Det har bare gått 5 dager =( Det går saaaaakte! I miss all of you at home! Gleder meg til å kommer hjem igjen! Satser på at tiden går fortere når skolen begynner igjen her nede. Da blir det mindre "dautid" =P Vi begynner på Mandag 13 da, for 2.påskedag er ikke hellig her nede. Men til gjengjeld får vi fri på fredagen som vi skal reise hjem =D Nesten halve dagen til å pakke på!! =D haha =P

Jo i går, Tirsdag 7, var vi på markede i Arguinneguin! Der var mye å se på! Billig og, men det kan være valittaforskjellen da... Jeg ganget med 10, å det ble fortsatt billigere enn i norge.. Et stili belte til 3€/euro lissom. 3 x 9 = 27NOK! STOORE jordbær MED MASSE SMAK =O=O for 10cent pr stk!! DET var billig altså! =D Å de var KJEMPEGODEE =O Jeg og Mina, ei på gruppa her, gikk å gomla på slike i en halvtime eller noe =P

Men da snakkes vi sikkert om noen dager folkens! Skal til markede i Mogan til fredag, så på katamarantur på lørdagen, så da skjedde det sikkert noe der ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar