lørdag 4. april 2009

FERIE =D good or bad? =O

Ja da var det påske! =D Ferie på alle! ... Sånn ca =P
Jeg er da kommen på Behandlingsreise for Psoriasis. 3uker på Valle Marina på Kanariøya Gran Canaria =)

Turen begynte for meg på Torsdag 2. April - Bestefar sin bursdag!! =O
Uansett... Da reiste jeg fra Kjevik i Kristiansand på ettermiddagen, kom til Gardemoen i Oslo sånn 6 - halv 7. Da kom problemer... Først gikk kneskåla mi ut av ledd igjen pga en litt skev nedsetting av kroppen i setet på flyet. Det gikk bra, bare litt vondt å litt panikk for at jeg skulle ryke noe igjen. *Leddbånda røyk når jeg fikk skåla ut av ledd første gang for noen år siden. Slalom er farlig altså =O* Uansett; da jeg kom til Gardemoen fikk jeg haltet meg inn til der kofferten skulle hentes. Vel... Den kom jo ikke xD Så var det å melde den borte, finne taxi å reise til hotellet for å sjekke inn å si fra at kofferten kansje kom senere.
Den kom heldigvis rett før vi skulle spise middag *phu*

Så var det ikke noe mer vrient den dagen da... Vi la oss sånn halv 1 og sovna ganske kjappt =)
Halv 5 dundrer det på døra. Da kom "vekkemannskapet" aka to gutter som ikke ville sove de 3-4 timene før det var frokost å buss til gardemoen! hehe =P
Etter frokost kom selvfølgelig magen min i gang -.- Den kan være så slem av å til =( Vi var de siste på bussen, men vi rakk den da om en skal se på den lyse siden...
Flyturen var grei! Lang, men grei. Litt trøtt etter lite søvn, og vondt i halebeinet pga for mye sitting i ro i for mange timer! Haha =P
Ble litt kvalm på flyet, så jeg har ikke hatt no spess matlyst resten av dagen. Er liksom ikke sulten.. Men men... En ny dag i morra, så håper på en bedre mage å ikke så mye kløing på psoriasisen...

Håper at jeg er flinkere til å skrive disse tre ukene jeg er her for å fortelle bedre hva som skjer og har skjedd =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar