torsdag 16. april 2009

I know! i'm sorry...

Det tok litt lengre denne gangen. Jeg hadde en plan om å skrive, men så bare forsvant det i ting å gjøre her på kveldene eller at internetten kødda seg.

Vel... Var på Minigolf i går i Porto Rico =D Det var gøy =D Jeg fikk 86poeng xD
Ellers har det vært litt mer shopping, men jeg har ikke tatt ut mer penger enda!! har fortsatt 60€ ca igjen!! hehe =P Syns jeg er flink jeg =)
Brent har jeg blitt en del ganger å =( I går var det bak kneet å ned på leggene, i dag har jeg vel blitt litt mer solbrent på armene. DU å det kan hete! helt sykt...

kveld er det bildeframvisning å snakk om Finnmark, vi har nemlig en same her på gruppa =) Ei søt jente =) Så i kveld skal vi få høre og se litt hvordan det er der oppe.
Til fredag er det heldagser på skolen for oss på gruppa som har det her nede, så jeg håper roy snart kan se mailen min å sende meg oppgavene så jeg får48 timer å forberede meg på! Han burde lese de papirene fra Rikshospitalet bedre altså... Lærere -.- hehe =P
Så etter skolen er det shopping i Las Palmas - Byen hvor flyet til og fra Canaria går og kommer ;) Så det kan jo bli gøy å se om jeg finner noe mer som er litt billig =D
Alt virker billig her da.. 10€ virker som ingenting, men det er jo 90/100kr - kommer ann på hva man regner/ganger med. Jeg ganger med 10, så tar jeg litt i og ikke blir veldig overrasket =p Kursen er jo rundt 9 da, men den forandrer seg jo hele tiden som alle vet om en følger med litt ;)

Ellers er det vel ikke mye å si... Jeg har vel litt sensitiv hud siden jeg hele tiden blir solbrent alleveier! hehe =p Men er ikke mye å gjøre med det uheldigvis. Smører meg med 20, men tydligvis litt for få ganger xD

Jaja.. Jeg skriver vel snart igjen. Jeg kan desverre ikke skrive alt jeg kjøper, for noe av det er gave til venner. Og det vil ikke jeg at de skal vite før jeg kommer hjem =P

gleder meg til å kommer hjem igjen =D litt kaldere savner jeg litt i sola. til fredag er det 1uke igjen =D

Hørs =9

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar