mandag 25. oktober 2010

Studievalg er vanskelig! =O

Hvorfor skal det være så vanskelig å velge hvor man vil gå videre med studiene? Det er helt sykt. Vi har rett og slett for mange valgmuligheter...

Jeg syns det er kjempevanskelig, for mine interesser er all over the place xP
Har funnet et studie jeg kunne tenke meg å ta nå da! *All credit to Sondre - som faktisk fant det fram til meg =D* Men nå syns jeg det er litt skummelt =S Har lest gjennom hva som kommer til å være timeplanen og hva vi skal lære å slikt... Jeg har ikke såå god tillitt til meg selv at jeg kan si "detta klarer jeg!" Neida... Jeg sitter her og leser og sier til meg selv "oi... Klarer jeg detta? Stå forran folk å forklare?" *Jeg er ikke veeldig komfertabel med å stå forran folk å lese høyt*
Så joda! Jeg tenker jeg kommer til å ta det... Med litt svekket selvtillitt til å klare det med toppkarakter xD

Sjekk ut undervisningen da!

Der er litt morsomme navn da - som Filosofi for mediefag og teknologi! Hihi =D Da tenker jeg at vi sitter å skal filosofiere - ellerno sånn - om media og teknologi! Hadde vært kjempegøy!! =D

Er nok litt mer seriøst enn som så, da... Som noen av de som kjenner meg vet - så er jeg som en liten unge når det kommer til seriøsitet i mange tilfeller... Jeg kan være seriøs en stund, så må jeg tulle litt eller kverrulere litt så det kansje kan komme et smil her å der, å så kan vi være seriøse igjen!
Det er ikke bra å være for mye seriøs! Det går utover barnet i deg =O
Angående barnet i seg; Det er så visst ikke borte i meg! =D Jeg satser på at pappa og/eller stemor og småsøsken har tid å bli med på "Grusomme meg" på Kino før den går ut! =D
Ville helst sett den i 3D, men da må vi til Kristiansand! Og det var visst ingen vits for noen... Det tar jo ikke sååå lang tid å kjøre dit! Bare sånn 2timer kansje (A) Men det er snakk om 3D-film da! Hallo! Det er jo GENIALT =D Me like ^^,

I morgen - 26/10 - blir det en tur til Kroverten på His! Psoriasis-møte (thumb up) Kansje jeg kan lære noe nytt om denna sykdommen og vite mer om alternativene jeg/vi har =D Kjekt å vite det skal du se ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar