torsdag 28. oktober 2010

Dagen er her!

Ja da var dagen her da Dagbladet gir ut et temablad med informasjon om Psoriasis! Jeg vet ikke helt hva jeg syns om å være i den avisen - folk i hele Norge ser den jo! =S
Men om det hjelper i forståelsen om sykdommen, så er det greit på langsikt =)

Jeg fikk ikke avisen i posten selv, så får ikke se hvordan det er før mamma kommer hjem i ettermiddag... Håper ikke det er for ille =/
Stoler på Silje Rønne - hun som intervjuet meg - det er ikke det, det er mer det at mange i hele Norge leser om meg =O
Må si jeg gru-gleder meg til å se resultatet!
Takk til Abbot - som har sammarbeidet med Psoriasisforbundet(NPF) - for at jeg fikk mulighet til å fortelle min side av sykdommen og at jeg kansje kan hjelpe å svare på spm som andre har om pso! De bildene som er på nettet når en søker på Psoriasis er mye av de verste tilfellene. Er veldig glad jeg ikke er noen av dem som er så ille. Kan vel trygt si at jeg da hadde sett litt mørkere på livet - noe som er et komplement til dem som lever livet og har mye pso å styre med ;)

I morgen er det Verdens Psoriasisdag(WPD/VPD)! Da kommer det litt mer om pso, men denne gangen på tv.

Er det noe du/dere lurer på, så vær så snill å spør!
Går dere i byen å ser noen sår på hender og armer - spør om du lurer! Jeg kan ikke snakke for alle psoriatikere, men jeg vet at jeg ville satt pris på spm istedefor blikk i ryggen =)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar