tirsdag 19. oktober 2010

Ja... Nå nermer det seg dagen da Dagbladet kommer ut med informasjon om Psoriasis via Temabladet demses. Jeg håper mange kjøper Dagbladet den dagen så flere kan lære mer om Psoriasis. Bare flere for mer viten om det hadde vært kjempebra!

For jeg kan si at det ikke hjelper på selvtillitten når du er ei jente i tennåra å går i byen, kansje du har pynta dæ litt - for der er jo gutter der å - for så å møte mange som snur seg etter du har gått forbi pga du har røde flekker på knærne, leggene, armene og/eller albuene. Jeg har lært at mange tenker først å fremst på brann- og skrubbsår.
Jeg må si jeg gleder meg til å se hvordan temabladet er i oppsett og hvordan intervjuet med meg blir seende ut.

Dagen etter temabladet kommer ut, er det Verdens PsoriasisDag.

For det levende liv, så har jeg blitt forkjøla... Jeg var litt redd for det etter jeg var ute å hjalp en kompis med en film. Denne tiden vi er i nå er så vanskelig å forutse. Sola skinner, det er grønt gress ut og det ser varmt ut, men det er langt unna hva som faktisk er.
I dag når mamma reiste på jobb var der noen som hadde funnet ut at veien var litt glattere enn det så ut som. Den første gangen på glatta er ikke noe gøy - selv om den kommer hvert år på rundt samme tid!
I morgen er det min tur ut på halv-glatt vei - for første gang i år =S Jeg har sagt det lenge, å jeg sier det fortsatt - Jeg har ikke vært i en bilulykke enda, å sånn skal det fortsette! Jeg er ikke sånn kjempeglad i sykehus å reiser ikke inn på ett uten nødvendighet!

Så jeg har heller ikke vært på Rikshospitalet for å få behandling av pso... Jeg bør vel heller si "heldigvis", for det vil si at jeg ikke har vært så ille at jeg har trengt å vurdere det engang! =D

Dette var sikkert kjedelig lesing, men jeg kan ikke tillate meg selv å la det gå for lang tid mellom hvert innlegg. Dere får heller skumlese å hoppe over slike ting som ikke er gøy xD

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar