lørdag 30. mai 2009

eksamenstid

Ja... Eksamene er igang... Huff! Mediaeksamen gleder jeg meg litt til da! Den er digg om det kommer noen bra oppgaver =D
Dag 1 kl 09: få oppgave, bestemme seg, begynne på film/foto/journalistikk/web.
Dag 2 kl 11: sette seg på skolen å brekke om/sette sammen råmaterialet som vi tok/skrev/laget på dag 1, begynne på en presentasjon som skjer på dag 3 på det tidspungt en fikk.
Dag 3 kl ??: fremføre oppgaven ; snakke om produktet innenfor 2mål fra lærerplanen og oppgaven selvfølgelig =p
Høres ikke det bra ut eller?? Det er jo genialt! =D Er du som ikke går på MK mesunnelig nå eller? hehe =p Men foto er best! EVER! Genial jobb å måtte ha. kunne gå ut å ta bilder av naturen, dyr å utsikter! my dream job, i belive =)

Å det er 13dager igjen på skolen! =D Kansje mindre viss vi får fler fridager pga eksamner =p Så er det sommer! =D

Muntligen gruer jeg meg litt til. Med mindre jeg kommer opp i matte eller Foto. Matte fordi det virker enkelt og Foto fordi det er genialt: finne et bilde jeg har tatt i år å snakke om det med fagord og fortelle faglig om det =)

Vil du se hva jeg har gjort i Media og Foto på 3mk, kan du se det på portofolien min på
http://mokr3.stromsbu.net ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar