søndag 27. september 2009

switch-kveld

Ja, nå ble det en stund mellom innlegga her... Må prøve å bli bedre til å legge inn ting..

Har fått en klage om at innlegga mine er for lange å ikke har bilder, men kjære lille nabo Karoline; om jeg legger inn bilder så blir innlegget lengre. Noen ganger har jeg mye å si xP Men det kommer noen bilder fra elevkvelden her, så blir du litt fornøyd da? hehe :p

Lørdag 26september - i går - hadde nedre kyrkjebakken elevkveld og tema var switch! Altså - gutter ble jenter og jenter ble gutter ;p Det ble en merkverdig kveld må jeg si..

Karoline sminker opp noen gutter;
Oscar, Truls og Michael














Så var det noen andre gutter som hadde pyntet seg opp;
Torstein, Fredrik, Truls, Dimitry, Aslak, Thomas, Stian, Robbin, Morten, Jon Inge og Thomas








































Som du kansje kan se, så hadde vi det gøy bare ved å se gutter i jenteklær å oppførsel =p

Her er noen av jentene som kledde seg ut;
Silje, Karoline, Ingvild, June, Julie og Anne Marthe






















Så ja, vi hadde det festelig i går kan du si! Å kansje se? hehe =p

Har ikke skjedd så mye mer egentlig... men til fredag reiser vi hjem til høstferie =D
Da får jeg nok litt mer tid å skrive her ;p Så skal jeg prøve å opprettholde det (A)

Leses!

4 kommentarer:

  1. Bilder gjør at bloggen blir mer spennende. Altså, kanskje flere orker å lese den. Du som har gått media burde vel vite at bilder er et godt virkemiddel:) Selve innlegge blir kanskje lengre i cm på skjermen, men for hjernen er det bare godis. Bra at du har lagt til bilder. Storfornøyd.

    SvarSlett
  2. hehe :P men har ikke med kamera overalt, så ikke forvent så mange bilder på neste, kan du prøve på det? hehe :P

    SvarSlett
  3. Du går jo foto, så bilder har du vel nok av:) Trenger nødvendigvis ikke å ha noe med selve teksten å gjøre.

    SvarSlett
  4. jo d må nesten d... du skriver ikke om sykehus å har bilder av en båttur! xP

    SvarSlett