søndag 13. september 2009

Hippiekveld

I går - lørdag - var det elevkveld med nedre møllehagen. Tema dems var "Hippiefest!"
Ble skikkelig koselig =) Vi kledde oss ut så godt vi kunne som en hippie, med lange skjørt, slengbukser, peace-tegn på kinnet..., ja... En god oppkledning ;P
Det ble sang, dans, etterligning, sketsjer på scena, å etterpå ble det sang, kosemat å quiz =D I gymsalen - med scena - var det lagt ut en kjukkas å noen "madrasser" pluss stoler ofc. Der lå vi en del å så på når Nedre Møllehagen opptredde for resten av skolen.

Etter alt det her var det good stemning på skolen. De fleste elevene reiste ned på puben etterhvert - ikke at den er så stor... er for det meste bare oss fra skolen som er der xP - og hadde det gøy der med litt sosial drikking. De har ikke mye utvalget. De har øl, cider også tror jeg de har margaritas, men ikke helt sikker (A)

I dag - søndag - har jeg hørt noen si at det ble masse folk og mye høy musikk her på stua på Breidablikk på natta. Jeg må ærlig si at jeg ikke husker å ha våknet av noe slikt. Kansje min ene eplecider fikk meg inn i min etterlengtede helnattssøvn... Sov gjennom heeele natta. Det jeg husker å ha sett på klokka, da var den i 9 - 10tiden..
Det var nyyyedelig å sove. Etter å ha voknet å sovnet igjen, ble jeg vekket av kirkeklokkene - er en kirke her rett over veien fra skolen... De ringer sørenme i 5min i strekk! =O Det er litt lenge altså...

Menmen... Det var den gøye begivenheten for denne gang =D

Leses! ;P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar