mandag 24. august 2009

Jæren Folkehøyskole på g...

Ja, da var jeg begynt på Jæren Folkehøyskole i Klepp kommune!
Litt skummelt å komme her uten å kjenne noen, men alle har egentlig vært veldig åpne å snille for å si det fint =p

I dag har det bare vært mye informasjon! Litt for mye info for min del, men.
I morgen skal vi på hyttetur vi på fotolinja =) Det kan bli koslig. Bli mer kjent med de i klassen =)

Ellers er det egentlig ikke så mye mer som skjer denne uken værtfall. Jærentur er vel sånn som en kjører rundt å får info - eeeenda mer info - om stedet å får sett det å sånn sikkert =p

Ca. alt er pakka ut å huska på. Det jeg må på ikea å kjøpe er et lite nattbord å en kurv å ha skittentøy i xP

Da har jeg egentlig ikke så mye mer å si enn at jeg savner å ha det litt mer vindstille - her blåser myyyyye =O

Snakkes når her har skjedd mer ;P

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar